کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316457 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برنامه Tiny11 Builder با هدف کاهش بار سیستمی ویندوز ۱۱

سازنده Tiny11، یک پروژه غیر رسمی است که هدفش کاهش بار سیستمی ویندوز ۱۱ با حذف قسمت‌های غیر ضروری است که نسخه جدید Tiny11 Builder را منتشر کرده است. این ابزار ویژه به شما اجازه می‌دهد تا تصویر سفارشی ویندوز ۱۱ را به تناسب نیازها و ترجیحات خود ایجاد کنید. این انتشار جدید به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی ویندوز ۱۱ با حجم کمتری را ایجاد کنید بدون نگرانی از نصب یک سیستم تغییر یافته توسط افراد سوم ناشناخته.

Tiny11 Builder دیگر به یک ساختار خاص از ویندوز ۱۱ مرتبط نیست و می‌توانید از آن با هر نسخه، زبان و معماری استفاده کنید. به گفته توسعه‌دهنده، بهبودهای اعمال شده در Tiny11 Builder به دلیل قابلیت‌های بهتر اسکریپت‌های PowerShell امکان‌پذیر شده است.

 

توضیحات درباره Tiny11 Builder

 

Tiny11 Builder یه سورس بازه و به همه امکان میده تا جزئیات رو برای بهتر فهمیدنش بررسی کنن. این برنامه از ابزارهای مایکروسافت مثل DISM و oscdimg.exe که بخشی از Windows ADK هستن، استفاده می‌کنه.

هدف اصلی این پروژه استفاده از ابزارهای مایکروسافت مثل DISM هست و هیچ ابزاری از منابع خارجی نداره. تنها برنامه‌ای که باید داشته باشید oscdimg.exe هست که توی Windows ADK هست و برای ساختن تصاویر ISO قابل بوت استفاده میشه. همچنین یه فایل پاسخ خودکار هم توش هست که برای عبور از حساب کاربری مایکروسافت در OOBE و انتشار تصویر با دستور /compact استفاده می‌شه.

اونچه که Tiny11 Builder از PowerShell استفاده می‌کنه، قبل از استفاده باید سیاست اجرا رو به صورت نامحدود تنظیم کنید. برای انجام این کار، PowerShell رو به عنوان Run as admin باز کنید و دستور Set-ExecutionPolicy unrestricted رو اجرا کنید.

می‌تونید Tiny11 Builder رو از مخزن GitHubش دانلود کنید. قبل از ادامه، به یاد داشته باشید که تنها Image های رسمی ویندوز از مایکروسافت ۱۰۰٪ ایمن هستن. اگر می‌خواهید با سیستم‌عامل به علاوه از آنچه که مایکروسافت اجازه می‌دهد بیشتر کار کنید، باید ریسک‌ها و پیچیدگی‌های ممکن را بپذیرید و به خاطر داشته باشید که تنها شما مسئول سیستم خود هستید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49940 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/04 تعداد مشاهده: 1128
کلید واژه ها: ,
سافت گذر